Görüş ve Yorumlarınız
Yorumunuzu gönderin | |
"selamlar" bu bir deneme mesajıdır.
İsmet Kaptan bir harika.
Adrasana geldiyseniz mutlaka Sazak teknesini seçin. Misafirperverliğiyle,güleryüzlülüğü ve yemekleri ile adeta muhteşem bir tur yaptık. Herkese öneririm
Güler yüzlü personeline teşekkür ederiz .tekne turu için kesinlikle tercih etmelisiniz
Adrasan a giderseniz ismet kaptanın tekne turuna mutlaka katılın
Sizinle yaptığımız gezi çok güzeldi...
Yalnız
Alt katta
Çocuklar olduğu halde (Bir tane de bebek vardı) sigara içen birkaç kişi teknenin o güzel havasını bozdu.
İkaz edilmeleri gerekirdi.
Gezdiğimiz ada ve koylarla
Sanki başka başka ülkelere gitmiş gibi olduk.
Her biri ayrı bir güzeldi...
Tekrar teşekkür eder
Hayırlı günler dilerim.
Emin Batur
Gerçekten çok ilgililer ve çok eğlenceli bir tekne turuydu herkese tavsiye ederim Adrasan‘a gidilince mutlaka bir Sazak turu yapılmalı 🙏
İsmet Kaptan 1 Numra
Adrasan'a geldiyseniz mutlaka İsmet Kaptan'ın tekne turlarına katılın.
